bekleyiş…

Otobüs bekliyordum.Bekleyişim 40 dakika sürdü.Sinirlerim gerildi.Kafese kitlenene esir gibi yerimde dolaşıp durdum.Omuzlarım,boynum,vucudum gerildi.

Aniden zihnimde önemli bir düşünce hissettim.”şu anda sabrım güçleniyor.Geleceklerde üstlendiğim işlerde sabır ve tahammül gücüne ihtiyacım olacak.Sadece büyük sabrı olanlar,zorlayıcı işlerin üstesinden gelebilir.

Nasıl rahatladığımı nasıl sevindiğimi anlatamam.”Madem beklemem gerekiyor;bari zamanı faydalı düşüncelerle ve planlarla doldurayım dedim.Zihnim hemen ideallerimle ilgili planlarla doluverdi.Bir dakika sonra otobüs geldi.

Oradaki küçücük düşünce tüm duygularımı ve düşüncemi değiştirmişti

2 Yanıt to “bekleyiş…”


  1. 1 eysean Kasım 27, 2006, 8:06 am

    wayyy .. süper..
    demekki böle yapmak lazım otobüs beklerken 😀

  2. 2 hayatagulumse Kasım 27, 2006, 9:59 am

    eysean bence daha önemlisi şu otobüs sorununa çözüm bulunmalı 😉


Yorum bırakın




kimdir bu ben

makina mühendisi olmasına 1 yıl kalan (uzatmaları oynamazsa :P) kafasında gerçekleştirmeyi planladığı ve nefes almasınını sebebi saydığı bir ton ''idealleri'' olan ve bunları bir gün gerçekleştireceğinden emin olan ''post modern'' öğrenci tipi

if…eğer….

eğer bir daha dönmeyecek olan şu dakikanın 60 saniyesini koşarak doldurabilirsen,dünya altı ve üstüyle senindir ve artık insan sayılabilisin...
Kasım 2006
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

uğrayanlar...

  • 9.073 kişi