27 Kas 2006 için arşiv

kalemi kıvrak.Fakat ruhu …

ah.gifAman efendim aman…Bu köşe yazarlarımıza bir haller olmuş durumda 😛 açıkcası ”etik” bulmasam da bu tarz atışmaları hoşuma gidiyor.ne demiş Haşmet Babaoğlu,Ahmet Hakan’a  ”kalemi kıvrak fakat,ruhu yavşak”  😛  açıkcası köşe yazarlarımızı okudukca kendimi bir ”aksiyon filminde” gibi hissediyorum…işte Haşmet Babaoğlu’nun o yazısı…

Bir zibidi var. Köşe yazarı
 
Çok büyük bir gazetemizde kendine köşe bulmuş bu kişinin işi sürekli ona buna sataşmak…
 
Ünlüler ve gazeteciler arasından hedef seçtiklerine laf atıyor; bunu yaparken zavallılıklarını, komplekslerini sergiliyor ve ne yazık ki bunları da polemik diye yutturmaya çalışıyor.
 
“Nasıl laf soktum ama…” duygusunun hain hazlarına kilitlenmiş halde yazıp duruyor.
Yazdığı her “acıtıcı” satırdan sonra da kötü tüccarlar gibi yağlı ellerini ovuşturup gülüyor.
Sonunda ne göreyim; benim adımı da geçirmiş bir yazısında, aklı sıra benimle ah.jpgeğlenmiş.
E, hakkını teslim etmek gerek! Kalemi kıvrak.
Fakat ruhu yavşak!
Kendisi gibi kompleksleri paçalarından akan ve yanından hiç ayrılmayan arkadaşıyla birlikte günlerini geçirdiği Teşvikiye kafelerinden birinde dün yüz yüze hesaplaşırken anladım ki fena halde de korkak!..
Adını anmıyorum. Çünkü biliyorum ki o güzel adı, bu adamdan utanıyor…

Onu burada daha fazla konu edecek değilim. Değmez.
Ama asıl anlatmak istediğim başka…
Medyaya yerleşmiş bu “kötülük” yuvalarından hepimiz sorumluyuz.
En kolay yollardan tiraj-reyting hedefleyen yayın yönetmenleri ve dedikodu şehvetinin kışkırtılmasına bayılan okurlar da sorumlu bu adamların yükselişinden.
Tamam, nihayetinde sel gider kum kalır.
Fakat olan mizah duygusuna ve estetiğine oluyor.
Beyinlerinde bir gram özgün fikir, kalplerinde azıcık olsun halis duygular taşımayan bu kişiler sürekli mizahın arkasına sığınıyor; sıkışınca “mizah yapıyorum” diyerek sıvışmaya çalışıyorlar ya…
İşte o bitiriyor beni!
 
HAŞMET BABAOĞLU 

 artık köşe yazarlarımız kendilerini okutmak için neler yapıyorlar köşelerinde…ee halen okumuyorsak ayıbın büyük çoğunluğu biz de….

şaka bi yana notu:Köşelerinizi kişisel amaçlarınıza alet etmeyin.Eğer bir fikir uğruna birbirinize KÜFREDİYORSANIZ sizi alkışlarım…cunku bir amacınız var…ama kişisel tartışmalarınızı köşeleriniz de dile getirmeyin…
 


kimdir bu ben

makina mühendisi olmasına 1 yıl kalan (uzatmaları oynamazsa :P) kafasında gerçekleştirmeyi planladığı ve nefes almasınını sebebi saydığı bir ton ''idealleri'' olan ve bunları bir gün gerçekleştireceğinden emin olan ''post modern'' öğrenci tipi

if…eğer….

eğer bir daha dönmeyecek olan şu dakikanın 60 saniyesini koşarak doldurabilirsen,dünya altı ve üstüyle senindir ve artık insan sayılabilisin...
Kasım 2006
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

uğrayanlar...

  • 9.073 kişi