HEAVEN CAN’T WAIT

p2.jpg

Bir masa,bir sandalye ve bir kitap.Pencereden cama vuran yağmur taneleri.Pencereden önce kalbinize çarpar…Biraz özlem.Bir kahve kokusu beraberinde gelen yalnızlık duygusu.Saatlerce kafanı kaldırmadan bir noktaya bakmalar.Sonra ben ne yapıyorum diyip irkilmeler -ama benim bir amacım var- şeklindeki iç konuşmalar…Saniyelerin geçmek bilmemesine inat,yılların hızlıca geçmesini kavrayamayış…ve bir tutam hüzün..Neye olduğunu bilmeden.ve yine yağmur.Durmaksızın devam eden.

Geçmişe özlem…çok geçmişe -en geçmişe-   Sonra sessizlik -yağmur cama vurmaz- ama yüreğindeki yağmur sesi durmaz

Benliği kavrayamayış…hayatın anlamını sorgulamalar.Bitirmen gereken -kalın- kitapları bir kenara atıp -nereye bu gidiş- demeler…Her şeyi bir kenara bırakıp sadece susmak ve hiç bir şey yapmadan -kulağında o ilahi tını ile-  yürümek…kaygısız,düşüncesiz ve …….

kitaplar,kampus,kahve,yağmur,zaman,hayallerim,ideallerim,ben,SEN,özlem……..

HEAVEN CAN’T  WAIT HEAVEN CAN’T  WAIT HEAVEN CAN’T  WAIT

3 Yanıt to “HEAVEN CAN’T WAIT”


  1. 1 bogaziçili Kasım 15, 2006, 2:04 pm

    heaven can’t wait

  2. 2 odtulu Kasım 16, 2006, 1:35 pm

    güzel…çok kasma dost 😛 akışına bırak

  3. 3 adıyok Kasım 17, 2006, 2:17 pm

    …bana bu yazı çok kısa (ama uzun zaman gibi gelen)kaybettiğim birini hatırlattı…:( yaralarımı kanattın..ama ne diyelim güzel yazıyorsun..yigidoyu öldür hakkını yeme!! dua ile


Yorum bırakın




kimdir bu ben

makina mühendisi olmasına 1 yıl kalan (uzatmaları oynamazsa :P) kafasında gerçekleştirmeyi planladığı ve nefes almasınını sebebi saydığı bir ton ''idealleri'' olan ve bunları bir gün gerçekleştireceğinden emin olan ''post modern'' öğrenci tipi

if…eğer….

eğer bir daha dönmeyecek olan şu dakikanın 60 saniyesini koşarak doldurabilirsen,dünya altı ve üstüyle senindir ve artık insan sayılabilisin...
Kasım 2006
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

uğrayanlar...

  • 9.073 kişi