gençliğimin başlangıcı

kulupkayit.jpgNe oluyor bir haftadır bana..!

Çalışmam gereken vize sınavları,gireceğim ”üds ve Les” sınavı,öğrenmem gereken bir sürü program, başlamam gereken ”bitirme ödevi”,geliştirmem gereken bir ingilizce,yapılacak bir ton sosyal aktivite

ve bütün bunlara rağmen hayata koca bir”falso” çeken ben…hayat kayıp gidiyor gözlerimin önünden çok garip bir duygu…değerlendirmen gereken ve bir daha asla dönmeyecek olan ”zaman” gözünün önünden akıp gidiyor…bunun farkındayım yani            -zamanın öneminin- ama buna rağmen bir umursamazlık…

tolstoy ”gençliğim” kitabının daha ilk sayfasında şöyle diyor…”Fakat gün geldi,bu fikirler var gücüyle kafamda parladı,ne çok boşa zaman harcadığımı anlayınca müthiş bir korkuya kapıldım(bende şuan aynı durumdayım),hemen oracıkta,düşüncelerimi hayata geçirmek istedim ve onlara her daim bağlı kalmaya karar verdim…İŞTE GENÇLİĞİMİN BAŞLANGICI OLARAK BU NOKTAYI KABUL EDİYORUM….” diyor tolstoy…..şuan ki ruh halimle bire bir örtüşüyor…

ve işte benim de gençliğimin başlangıcı saydığım gun bugün….hedeflerime hep bağlı kalacağım ….ve artık gençliğimin ilk günündeyim sanırım…

artık hedeflerim için hiç durmadan çalışma zamanı….; )  ne gaz veriyorum kendime ama hehe : )

hedef

11 Yanıt to “gençliğimin başlangıcı”


  1. 1 eysean Kasım 6, 2006, 9:30 am

    eheheh sanki kendim okumuş gibi oldum 🙂

  2. 2 eysean Kasım 6, 2006, 9:31 am

    yazmış gibi okudum olucaktı idare et işte 😉

  3. 3 masuda Kasım 6, 2006, 6:28 pm

    Birkaç gün, birkaç ay sonra unutacaksın verdiğin sözleri. Önceleri de denemeler yaptın ataletini kırmak için, ne oldu onlara? Allah bilir ilkbahar ayında dünyaya gelmişsindir.
    masuda’nın kehanetleri, episode 1.

  4. 4 emircan Kasım 7, 2006, 8:15 pm

    Malumunuz,vakit nakittir.Zaman;elimizdeki en büyük sermayedir.Ve gençliğimizi nerede geçirdiğimiz sorulacak bizlere.Ona göre hazırlanmalı,yaşamalı.Ama inanıyorum ki zaten sizler hakkıyla değerlendiriyorsunuzdur.Zaman zaman böyle umursamazlık her insan da olabilir…

  5. 5 suveyda Kasım 8, 2006, 1:04 pm

    merkez 1, merkez 1,
    son durum nedir bildir:)
    çok çalışman lazım çok ama gömleğinin kollarını ihmal etme, pislenebilir:)

    ALLAH kolaylıklar versin işlerinde ve gençliğine:)
    gençsin, güzelsin,üzerler seni dikkat et:)

  6. 6 husna Kasım 9, 2006, 10:57 am

    umarım istikrarlı olursun.ben üniversitedeyden her haftanın başında böyle der hiç uygulamazdım. ne oldu desen hiç bişey hiç ortalamam 4 olmadı ya da 3.5 🙂 2.70 ortalamayla mezun oldum ama dersleri zevkle diinledim eğlendim hiç sıkılmadım okuldan kendimi kasmayarak ve sonunda kimse diploma notumuda hiç görmek istemedi zaten çalışında sadece nere mezunusun diyorlar:)

  7. 7 insan Kasım 10, 2006, 2:44 pm

    🙂 kolay gelsin
    su gazdan fazla var mııı?

  8. 8 hayatagulumse Kasım 11, 2006, 11:37 am

    eysean:kendin yazmış gibi okudun 🙂 anladım 😉 bende şu son postun için aynısını düşünüyorum (TDK konusu geçen 🙂

    masuda:genelde öyle oluyor…ama sanırım bu sefer öyle olmadı 🙂

    emircan:evet abi dediğin gibi zamanı dolu dolu yaşamak gerek…”eğer bir daha dönmeyecek olan şu dakikanın 60 saniyesini koşarak doldurabilirsen,dünya altı ve üstüyle senindir ve artık insan sayılabilisin… ”

    seveyda:tşk ler…hepimize kolay gelsin..:) ama bu gömlek kolu meselesini pek anlayamadım 🙂
    husna:evet ben de öyle idim…ama son sınıf olunca insan bazı şeylerin farkına daha iyi varıyor…hal böyle olunca karar verip uygulamaktan başka çare kalmıyor 🙂

    insan: tşk ler hepimize kolay gelsin…evet evet var 😉 sanıyorum bu işi iyi beceriyorum 🙂

  9. 9 bekke Kasım 13, 2006, 10:42 am

    suveyda dırsek curuturken yapılmak zorunda bırakılan,kırlılıkten bahsedıyor,kardeş:)hanı gomlegın kolları,cok yazı yazdıgında yada vıze ve fınal donemlerınde kapkara olur ya;))onu kasdetmış..kapiş;)
    yazın hakkında yorum yapmak ısterdım ama hiç canım ıstemıyor,yurda gerı donup kollarımı karartmam gerekıyor…
    dua ıle..

  10. 10 suveyda Kasım 14, 2006, 6:53 am

    bekke müthişsin:)
    son derece kapiş:)

  11. 11 hayatagulumse Kasım 14, 2006, 3:46 pm

    bekke açıklama için sağol 😉

    yani bende düşünüyorum nasıl bir bağlantı var diye : P

    neyse öğrenmiş olduk…kapiş 😉


Yorum bırakın




kimdir bu ben

makina mühendisi olmasına 1 yıl kalan (uzatmaları oynamazsa :P) kafasında gerçekleştirmeyi planladığı ve nefes almasınını sebebi saydığı bir ton ''idealleri'' olan ve bunları bir gün gerçekleştireceğinden emin olan ''post modern'' öğrenci tipi

if…eğer….

eğer bir daha dönmeyecek olan şu dakikanın 60 saniyesini koşarak doldurabilirsen,dünya altı ve üstüyle senindir ve artık insan sayılabilisin...
Kasım 2006
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

uğrayanlar...

  • 9.073 kişi